مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-12سياسي

کلاس درس استاد مشاهیری به وسعت ایران اسلامی فراگیر بود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «استاد علی مشاهیری» را عالمی فرزانه و فرهیخته در عرصه تعلیم و تربیت دانست و گفت: کلاس درس استاد مشاهیری به وسعت ایران اسلامی فراگیر بود.

- ایسنا/یزد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاد علی مشاهیری را عالمی فرزانه و فرهیخته در عرصه تعلیم و تربیت دانست و گفت: کلاس درس استاد مشاهیری به وسعت ایران اسلامی فراگیر بود.

سیدصولت مرتضوی شب گذشته در آیین قدرِ استاد که به منظور بزرگداشت و تجلیل از استاد حاج علی مشاهیری در سالن تربیت معلم شهید پاک نژاد شهر یزد برگزار شد، با اشاره دوران شاگردی در محضر این استاد بزرگ گفت: رفتار استاد حاج علی مشاهیری در دوران تحصیل ما پدرانه بود.

وی افزود: سبک مدیریتی استاد مشاهیری جهادی، انقلابی و ساده زیستانه و منش اصلی استاد عزیز ما، انسان سازی و مدیر پروری بود.

مرتضوی، استاد مشاهیری را مظهر عدالت در محیط علم و دانش دانست و اظهار داشت: استاد با رفتارش دانشجویان و دانش آموزان را تربیت می کرد.

وی افزود: در محفل درس ایشان دانشجویان بسیاری به سمت جبهه رهسپار شدند و شخصیت هایی را پرورش دادند که به توحید معقتد بودند و می دانستند که عالم محضر خداست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم ضمن اعلام محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه زنان و کودکان بی دفاع کشور فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس درس استاد مشاهیری به وسعت ایران اسلامی فراگیر بود

کلاس درس استاد مشاهیری به وسعت ایران اسلامی فراگیر بود