مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 18:402023-09-24ورزشي

مدال تنیس روی میز ایران در بازی های آسیایی قطعی شد


مردان باغیرت تیم ملی پینگ پنگ ایران توانستند تیم قدرتمند ژاپن را مقتدرانه 3 بر صفر شکست دهند و سامورایی ها را به زانو در بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، در نخستین بازی از مرحله 1/4 پایانی تنیس روی میز مردان بازی های آسیایی هانگژو، تیم ملی ایران و ژاپن به مصاف هم رفتند.

در نخستین مسابقه، نیما عالمیان با شایستگی هاریموتو از ژاپن دارنده رنکینگ 4 دنیا را در یک بازی نفسگیر با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و ایران را 1 بر صفر جلو انداخت.

در دومین بازی نوشاد عالمیان در مقابل توگامی از ژاپن قرار گرفت و در حالی که در دو مصاف قبلی خود از این بازیکن ژاپنی شکست خورده بود، توانست با غیرت مثال زدنی این حریف قدرتمند را شکست دهد و تیم ایران را 2 بر صفر پیش بیاندازد.

ایران که تنها به یک برد از سه بازی باقی مانده برای تاریخ سازی در قاره ی کهن نیاز داشت در بازی سوم با هنرنمایی امیرحسین هدایی در مقابل یوشیمورا از ژاپن در یک بازی سخت  با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد تا تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران مقتدرانه ژاپن دارای رنکینگ 2 تیمی دنیا را با حساب 3 بر صفر شکست دهد.

با صعود ایران به نیمه نهایی مسابقات بازی های آسیایی هانگژو 2022 مدال برنز ملی پوشان کشورمان قطعی شد و در نیمه نهایی برای رسیدن به فینال با کره جنوبی دیدار خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال تنیس روی میز ایران در بازی های آسیایی قطعی شد

مدال تنیس روی میز ایران در بازی های آسیایی قطعی شد