مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-30سياسي

اقتصاد مقاومتی، قوامِ امت اسلامی و نقطه اتکای آن است


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقتصاد در حقیقت، قوامِ امت اسلامی و نقطه اتکای آن است، گفت: اقتصاد مقاومتی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

- آیت الله حیدری آل کثیر در وبینار سی وهفتمین کنفرانس وحدت: اقتصاد مقاومتی، قوامِ امت اسلامی و نقطه اتکای آن است عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقتصاد در حقیقت، قوامِ امت اسلامی و نقطه اتکای آن است، گفت: اقتصاد مقاومتی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

در امت اسلامی، متخصصان و افراد صاحب صلاحیت در امور اقتصادی باید مناصب و پست های اقتصادی را بر عهده گیرند تا آنها به افراد فاقد صلاحیت واگذار نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محسن حیدری آل کثیر -عضو مجلس خبرگان رهبری- در وبینار سی و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشت: امروز ما باید بر روی ارزش های اسلامی متمرکز شویم و به آن ها اهتمام ویژه داشته باشیم.

از جمله این ارزش های مشترک، عدالت اجتماعی، معنویت، اقتدار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

همچنین در عرصه های حیاتی دیگر نظیر وحدت اسلامی، میان فرزندان امت، اقتصاد مقاومتی، آزادی، استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مسلمانان دارای ارزش های مشترکی هستند.

وی افزود: ارزش های مشترک دیگری نیز وجود دارد که هر مسلمانی می تواند با مطالعه به عمقِ آن ها دست یابد و اهدافشان را متوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی، قوامِ امت اسلامی و نقطه اتکای آن است

اقتصاد مقاومتی، قوامِ امت اسلامی و نقطه اتکای آن است