مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-04بين الملل

آمریکا قصد حمله به کره شمالی را دارد؟


در هفته ها و ماه های اخیر تنش بین آمریکا و کره جنوبی با کره شمالی افزایش یافته و پیونگ یانگ در واکنش به اقدامات تحریک آمیز سئول و واشنگتن و انجام رزمایش های پیاپی در مرزهای کره شمالی، - آزمایش های موشکی خود را افزایش داده است.

کره شمالی استراتژی جدید ایالات متحده در مقابله با سلاح های کشتار جمعی را یک تهدید مداوم عنوان کرد و افزود که آمریکا قصد حمله به کره شمالی را دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، رسانه دولتی کره شمالی (KCNA) روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که این کشور استراتژی جدید ایالات متحده در مقابله با سلاح های کشتار جمعی را یک تهدید مداوم می داند.

  سخنگوی وزارت دفاع کره شمالی در بیانیه ای با اشاره به مانورهای نظامی مشترک آمریکا با کره جنوبی و ارسال یک زیردریایی هسته ای استراتژیک به منطقه، آمریکا را به افزایش تهدیدات هسته ای متهم کرد.

  این مقام نظامی کره شمالی با استناد به یک الحاقیه به قانون اساسی این کشور گفت، ارتش کره شمالی پایدارترین استراتژی واکنش سریع در قبال استراتژی نظامی ایالات متحده را در اختیار دارد.

  سخنگوی وزارت دفاع کره شمالی همچنین در بیانیه خود افزود که مانورها و تحرکات نظامی آمریکا در منطقه نشان دهنده قصد آن کشور برای حمله به کره شمالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا قصد حمله به کره شمالی را دارد؟

آمریکا قصد حمله به کره شمالی را دارد؟