مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-14بين الملل

ایستادگی ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی پاسخ به چندین دهه ظلم است


سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان طی بیانیه ای با اشاره به تحولات اخیر فلسطین تاکید کرد: دنیا امروز می داند ایستادگی ملت مقاوم و شجاع فلسطین علیه رژیم نژادپرست و آپارتاید صهیونیستی پاسخ به چندین دهه ظلم و جنایت همه جانبه صهیونیست ها علیه ملت فلسطین .

- سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان طی بیانیه ای با اشاره به تحولات اخیر فلسطین تاکید کرد: دنیا امروز می داند ایستادگی ملت مقاوم و شجاع فلسطین علیه رژیم نژادپرست و آپارتاید صهیونیستی پاسخ به چندین دهه ظلم و جنایت همه جانبه صهیونیست ها علیه ملت فلسطین و سکوت حامیان بین المللی آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان طی بیانیه ای حملات ددمنشانه و وحشیانه رژیم تروریستی، کودک کش و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین به ویژه ملت محاصره شده فلسطین در غزه را به شدت محکوم کرده و تاکید داشت: دنیا امروز می داند ایستادگی ملت مقاوم و شجاع فلسطین علیه رژیم نژادپرست و آپارتاید صهیونیستی پاسخ به چندین دهه ظلم و جنایت همه جانبه صهیونیست ها علیه ملت فلسطین و سکوت حامیان بین المللی آن است.

قطع آب، برق، دارو و مواد غذایی مردم مظلوم غزه و اجبار آنها به ترک خانه و کاشانه خود از مصادیق بارز جنایت جنگی و نقض فاحش قوانین و مقررات بین المللی و نمونه آشکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی پاسخ به چندین دهه ظلم است

ایستادگی ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی پاسخ به چندین دهه ظلم است