مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-19بين الملل

سوناک در راه فلسطین اشغالی


ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس امروز پنجشنبه در سفر به فلسطین اشغالی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پولیتیکو، نخست وزیر انگلیس قرار است صبح امروز پنجشنبه و قبل از سفر به پایتخت تعدادی از کشورهای منطقه، وارد فلسطین اشغالی شود.

سوناک در ابتدای این سفر 2 روزه با اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم دیدار خواهد کرد.

دیدار سوناک با نتانیاهو یک روز پس از بازدید جو بایدن رییس جمهور آمریکا از منطقه و دیدار با نتانیاهو برای اعلام حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه 15 مهرماه برابر با 7 اکتبر 2023 عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام طوفان الاقصی را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در 20 دقیقه، 5 هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست ها روانه شد و هم زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن تر از همیشه شود.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه شب و در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از یک هزار فلسطینی از جمله صده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوناک در راه فلسطین اشغالی

سوناک در راه فلسطین اشغالی