مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-04اجتماعي

رقابت قصه گویان اردبیلی در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی


اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل مرحله استانی را 21 تا 22 آبان ماه برگزار می کند.

- ایسنا/اردبیل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل مرحله استانی را 21 تا 22 آبان ماه برگزار می کند.

ملیحه ملک زاده فرد، مدیرکل کانون استان اردبیل، 12 مهر قصه گویی را یکی از رایج ترین شیوه های تربیتی و آموزش اخلاقی در جامعه ذکر کرده و گفت: امروزه استفاده از روش های غیرمستقیم در آموزش هنجارها و بایدونبایدهای رفتار فردی و اجتماعی موردتوجه قرار دارد و قصه به عنوان یکی از همین ابزارهای تربیتی از جایگاه ویژه ای در نظام تعلیم و تربیت برخوردار است.

مدیرکل کانون استان بابیان اینکه هرچند استفاده از ابزارهای الکترونیکی از قبیل گوشی های هوشمند، جایگاه قصه را در دورهمی های خانوادگی و دوستانه تحت تأثیر قرار داده است، اظهار کرد: بازیابی جایگاه قصه به عنوان میراث ناملموس فرهنگی کشور و فعالیتی جدی در نظام تربیتی که همیشه موردعلاقه افراد جامعه در همه گروه های سنی بوده است، هدف گذاری پرورشی را عینیت خواهد بخشید.

ملک زاده فرد بابیان اینکه مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی 21 لغایت 22 آبان ماه با شعار با قصه لبخند بسازیم در اردبیل برگزار خواهد شد، گفت: استان اردبیل از استعدادها و ظرفیت های خوبی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت قصه گویان اردبیلی در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی

رقابت قصه گویان اردبیلی در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی