مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-11دانش

تخفیف 1500 میلیاردی بزرگ ترین بیمارستان کشور به بیماران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین قناعتی، در نشست هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران، عملکرد بیمارستان های دانشگاه را در کاهش پرداخت از جیب مردم مؤثر دانست و افزود: - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، از بیمارستان های دولتی به عنوان مامن و پناهگاه مردم در مشکلات اقتصادی کشور یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین قناعتی، در نشست هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران، عملکرد بیمارستان های دانشگاه را در کاهش پرداخت از جیب مردم مؤثر دانست و افزود: عملکرد بیمارستان امام خمینی (ره) به تنهایی سالی 1500 میلیارد تومان پرداخت از جیب مردم را کاهش داده و مرکز قلب تهران و دیگر مراکز دانشگاه نیز با دریافت حداقل هزینه های درمان، به پناهگاهی برای مردم در این شرایط اقتصادی تبدیل شده است.

وی، راه اندازی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی و بیمارستان حکیم را نمونه ای از موفقیت های دانشگاه دانست و گفت: تا پایان امسال بیمارستان اسلامشهر نیز که بیش از 20 سال مراحل ساخت آن متوقف شده بود، راه اندازی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به برنامه های حوزه پیشگیری و بهداشت، افزود: با توجه به تاکید رهبری در گسترش نظام شبکه، ساخت مراکز جامع سلامت را در دستور کار قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 1500 میلیاردی بزرگ ترین بیمارستان کشور به بیماران

تخفیف 1500 میلیاردی بزرگ ترین بیمارستان کشور به بیماران