مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-25سياسي

هفته وحدت، بهترین فرصت برای ترجمه واقعی کلمه وحدت


مدیر مرکز اسلامی و رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرمانشاه گفت: هفته وحدت بهترین فرصت هست که ما بیاییم وحدت را ترجمه کنیم.

جمهوری اسلامی و خصوصاً استان کرمانشاه این برادری و همدلی و حدت را ترجمه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس، پیشاپیش ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) به محضر ملت عزیز ایران اسلامی و همه مسلمانان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در مسیر اسلام ثابت قدم باشیم و موجبات رضایت خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کنیم.

وی افزود: در آستانه فرارسیدن هفته وحدت هستیم.

یکی از مهم ترین مؤلفه های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همین وحدت و اخوت و برادری بین آحاد مردم عزیز ایران اسلامی هست.

امروز هم اگر بخواهیم به نوعی مسلمانان عزیز ما کما فی السابق عزتمندانه در کنار هم زندگی کنند، باید اسلام را انتشار دهیم و از اسلام و مبانی اسلامی دفاع کنیم، این محقق نمی شود مگر با وحدت بین مسلمانان.

مدیر مرکز اسلامی و رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرمانشاه عنوان کرد: دشمن به خوبی از مؤلفه های قدرت مسلمانان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی آگاه هست و لذا کار دشمن این است که این مظاهر و مؤلفه های اقتدار را ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت، بهترین فرصت برای ترجمه واقعی کلمه وحدت

هفته وحدت، بهترین فرصت برای ترجمه واقعی کلمه وحدت