مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-12فرهنگي

راهکاری برای کاهش دغدغه هنرمندان صنایع دستی در مازندران


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: باتوجه به وجود ظرفیت بالا در هنرمندان مقرر شد آلبومی از محصولات فاخر صنایع دستی تهیه و ازطریق استانداری به تمام دستگاه های استان ابلاغ شد تا برای بحث هدایا از این آثار استفاده .

- حسین ایزدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در آبان ماه رقابت مهر اصالت ملی در استان گیلان خواهیم داشت که در این زمینه با ابلاغ فراخوان، محصولات هنرمندان مورد داوری قرار می گیرد.

وی افزود: در این زمینه از بین 300 اثر، دست کم 100 اثر آیتم های موردنظر را دارا هستند که انتظار داریم تعداد آثار برگزیده نسبت به دوره های قبل افزایش یابد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران یادآور شد: درحال حاضر 98 اثر ملی و بین المللی دارای مهر اصالت در استان مازندران داریم که از بین آنها 13 اثر دارای مهر بین المللی است.

ایزدی در ارتباط با برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در شهرهای مازندران، اظهار کرد: باتوجه اجرای طرح دریا نمایشگاه های صنایع دستی را در سواحل استان داشتیم که باتوجه به پایان طرح ها قصد داریم این نمایشگاه ها را طی روز ملی مازندران در شهرستان های رامسر، نوشهر، کلاردشت، بابلسر، بهشهر، ساری و بابل  داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری برای کاهش دغدغه هنرمندان صنایع دستی در مازندران

راهکاری برای کاهش دغدغه هنرمندان صنایع دستی در مازندران