مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-15سياسي

تا فرهنگ سازی نشود عمل های زیبایی افراطی ادامه دارد


نمی توانیم بگوییم کلاً عمل های زیبایی که شامل موارد مختلف می شود، بد است و افراد را از هرگونه جراحی زیبایی نفی کنیم؛ - سارا هاشمی، روانشناس بالینی گفت: نمی توانیم بگوییم کلاً عمل های زیبایی که شامل موارد مختلف می شود، بد است و افراد را از هرگونه جراحی زیبایی نفی کنیم؛ اما بهتر است قبل از اینکه عمل های تهاجمی مثل پیکرتراشی و.

انجام شود، فرد تحت نظر مشاوره یا روانپزشک باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنابه نقل از خبرگزاری آنا، با یک سرکشی ساده در فضای مجازی خیلی خوب متوجه می شویم که تبلیغات و استقبال از عمل های جراحی زیبایی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

هر کدام از اینفلوئنسرها به تنهایی تبلیغ یک نوع جراحی زیبایی را انجام می دهند و پزشکان پنجه طلا مد نظر خود را معرفی می کنند.

این در حالی است که چندی پیش رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران نسبت به تغییر قیافه اصیل ایرانی به دنبال انجام اعمال زیبایی متعدد، ابراز نگرانی کرد.

سارا هاشمی، روانشناس بالینی و رییس کمیته توسعه علوم روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افراد زیادی را می شناسیم که با وجود انجام عمل های زیبایی باز هم احساس خوبی ندارند و حتی دچار افسردگی می شوند.

این افرد فکر می کنند بعد از این عمل باید عمل دیگری انجام دهد تا به زیبایی مطلوبی که مد نظرشان است دست پیدا کنند و اکثرا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا فرهنگ سازی نشود عمل های زیبایی افراطی ادامه دارد

تا فرهنگ سازی نشود عمل های زیبایی افراطی ادامه دارد