مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-01سياسي

احداث سه بازارچه محلی در کردستان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان ایجاد بازارچه های محلی را یکی دیگر از اقدامات جدید اداره اوقاف و امور خیریه در سطح استان کردستان دانست و گفت: - ایسنا/کردستان مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان ایجاد بازارچه های محلی را یکی دیگر از اقدامات جدید اداره اوقاف و امور خیریه در سطح استان کردستان دانست و گفت: برای نخستین بار احداث سه بازارچه در شهرستان های سقز، سنندج و بیجار در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام محمد کاروند، امروز، (9 مهرماه) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با گرامیداشت هفته وحدت و آغاز دهه وقف از 11 مهرماه جاری به اقدامات این اداره کل در حوزه های خدمات اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: حفاظت، احیا و بازسازی مساجد از وظایفی اصلی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان بوده که همواره در اولویت قرار دارد.

وی به هزینه کرد 320 میلیارد ریال در راستای تعمیر و مرمت مساجد استان اشاره کرد و افزود: 180 میلیارد ریال از این اعتبار دولتی، 140 میلیارد ریال آن از محل اجرای موقوفات مساجد تأمین شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان به احداث مصلای مریوان اشاره و بیان کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته برای اتمام این پروژه به 550 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سه بازارچه محلی در کردستان

احداث سه بازارچه محلی در کردستان