مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:152023-09-26اجتماعي

تسهیلات شهرداری برای تخریب و نوسازی بیمارستان ناایمن لولاگر


بیمارستان لولاگر با 90 سال قدمت، یکی از ساختمان های ناایمن منطقه به شمار می رود که باید هرچه سریعتر تخریب و نوسازی شود که در همین راستا مجموعه شهرداری منطقه این آمادگی را دارد که پروانه تخریب و نوسازی این بیمارستان را رایگان صادر کند.

- شهردار منطقه 10 گفت: بیمارستان لولاگر با 90 سال قدمت، یکی از ساختمان های ناایمن منطقه به شمار می رود که باید هرچه سریعتر تخریب و نوسازی شود که در همین راستا مجموعه شهرداری منطقه این آمادگی را دارد که پروانه تخریب و نوسازی این بیمارستان را رایگان صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اخ الصنایع در نشست صمیمی با کادر درمان بیمارستان اقبال، لولاگر و درمانگاه شهرداری منطقه 10 گفت: موضوع بهداشت و درمان از اصلی ترین موضوعات و دغدغه های مهم مدیریت شهری است و شهرداری در این حوزه هم متولی است و هم وظیفه خود می داند در این حوزه مشکلات و نواقص را پیگیری کند.

در این میان بیمارستان لولاگر با 90 سال قدمت، یکی از ساختمان های ناایمن منطقه به شمار می رود که باید هرچه سریعتر تخریب و نوسازی شود.

اخ الصنایع تصریح کرد: مجموعه شهرداری منطقه 10 این آمادگی را دارد که پروانه تخریب و نوسازی این بیمارستان را رایگان صادر کند، همچنین فاز 1 و 2 درخصوص طراحی بیمارستان به اتمام رسیده و اکنون باید فاز سوم آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات شهرداری برای تخریب و نوسازی بیمارستان ناایمن لولاگر

تسهیلات شهرداری برای تخریب و نوسازی بیمارستان ناایمن لولاگر