مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-30بين الملل

جنجال بر سر حضور یک استاد صهیونیست در کنفرانس علمی در تونس


رییس دانشگاه «صفاقس» تونس توضیحاتی را در خصوص جنجال بر سر مشارکت یک استاد صهیونیست در یک کنفرانس علمی در کشورش که یک سال پیش برگزار شده بود، - رییس دانشگاه صفاقس تونس توضیحاتی را در خصوص جنجال بر سر مشارکت یک استاد صهیونیست در یک کنفرانس علمی در کشورش که یک سال پیش برگزار شده بود، ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، عبدالواحد المکنی، رییس دانشگاه صفاقس تونس در این باره اعلام کرد، این استاد در سپتامبر 2022 به عنوان بخشی از مقدمات برگزاری همایشی تحت عنوان دیدارهای جامعه شناسی فرانکوفون که توسط انجمن بین المللی جامعه شناسان فرانسوی زبان و یک آزمایشگاه علمی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی سازماندهی شده بود، شرکت کرده بود.

المکنی تصریح کرد، این چهره دانشگاهی رژیم صهیونیستی با استفاده از پاسپورت آرژانتینی وارد تونس شده است و همیشه به عنوان یک تبعه آرژانتینی در کنفرانس ها شرکت می کند و پیشتر در یک همایش مجازی با دانشکده المنار تونس با این عنوان شرکت کرده بود.

رییس دانشگاه صفاقس اعتراف کرد که عدم اطلاع رسانی این دانشگاه در خصوص تابعیت صهیونیستی این استاد در نخستین روز همایش یک اشتباه و لغزش است.

وی خواستار انجام تحقیقات برای شناسایی مسؤولان این اتفاق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال بر سر حضور یک استاد صهیونیست در کنفرانس علمی در تونس

جنجال بر سر حضور یک استاد صهیونیست در کنفرانس علمی در تونس