مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-07دانش

پرداخت حقوق به دانشجویان دکتری دانشگاه شریف تا 5 سال آینده


رییس دانشگاه صنعتی شریف از برنامه این دانشگاه برای پرداخت حقوق به همه دانشجویان دکتری این دانشگاه تا 5 سال آینده خبر داد و گفت: باید امید را افزایش بدهیم که چند اقدام برای افزایش امید داشته ایم و این موضوع را باید به صورت مستمر داشته باشیم.

- رییس دانشگاه صنعتی شریف از برنامه این دانشگاه برای پرداخت حقوق به همه دانشجویان دکتری این دانشگاه تا 5 سال آینده خبر داد و گفت: باید امید را افزایش بدهیم که چند اقدام برای افزایش امید داشته ایم و این موضوع را باید به صورت مستمر داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جلیلی گزارشی از عملکرد دانشگاه شریف ارائه داد و گفت: بعد از انقلاب اسلامی دانشگاه صنعتی شریف شیب رشد بسیار خوبی را داشته، ما در اوایل انقلاب فقط معطوف به تربیت کارشناس بودیم، بعد از دفاع مقدس ما در همه رشته هایی که در دانشگاه داشتیم، تحصیلات تکمیلی و به ویژه در تحصیلات تکمیلی مقطع دکتری را راه انداختیم و الان دانشگاهی هستیم که تقریبا 50 درصد جمعیت دانشجو کارشناسی است و 50 درصد حدودا کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

بسیاری از فارغ التحصیلان اعضای هیات علمی سایر دانشگاه های کشور و خود دانشگاه صنعتی شریف هستند، بخشی هم در دانشگاه های دنیا در شرکت های بزرگ بین المللی دنیا مدیریت یا کارشناسی را دارند و نقش آفرینی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حقوق به دانشجویان دکتری دانشگاه شریف تا 5 سال آینده

پرداخت حقوق به دانشجویان دکتری دانشگاه شریف تا 5 سال آینده