مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 23:552023-10-12سياسي

به وقت یک ملاقات مردمی


عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی در راستای بررسی مشکلات مردم استان و رفع آن ها، هشتمین قرار ملاقات مردمی خود را ترتیب داد و در آن به صورت چهره به چهره با مردم، - ملاقات و برای رفع آن ها دستورات لازم را صادر کرد که در ادامه به ارائه گزارشی از این جلسه می پردازیم.

نخستین بار است که به ملاقات مردمی یک استاندار می روم؛ کنجکاو هستم که از نزدیک حل مشکلات مردم و نحوه برخورد یک استاندار با اقشار مختلف مردمی را ببینم، زیرا که تاکنون فقط از طریق اخبار و به صورت غیرمستقیم برگزاری ملاقات های مردمی را مخابره می کردیم و اکنون به صورت شفاف در جریان این ملاقات ها قرار می گیرم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملاقات مردمی ساعت 17 عصر شروع می شود و راس ساعت در محل استانداری حاضر هستم؛ به اتاق جلسه که می رسم، تعدادی از مسئولان را از راه و شهرسازی و راهداری گرفته تا جهادکشاورزی و منابع طبیعی و بانک های مختلف می بینم که هر کدام پشت میزی نشسته و در انتظار شروع ملاقات ها هستند.

هنوز چند دقیقه ای به زمان آمدن استاندار مانده و اغلب مراجعه کنندگان آن طور که به نظر می رسد، می خواهند با استاندار دیدار کنند و مشکلاتشان را مستقیما به او بگویند.

وقتی درباره جزییات این ملاقات از مسئول این جلسه می پرسم، می گوید که از بین افرادی که در سامانه ارتباط مردمی ثبت نام کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به وقت یک ملاقات مردمی

به وقت یک ملاقات مردمی