مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-02حوادث

مطالبه مردم برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اهتمام پلیس برای برخورد با معضلات اجتماعی و مجرمان در کرمانشاه خبر داد و گفت: امروز مهمترین مطالبه مردم نیز برخورد با افرادی است که فضای جامعه را با ناامنی مواجه می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اهتمام پلیس برای برخورد با معضلات اجتماعی و مجرمان در کرمانشاه خبر داد و گفت: امروز مهمترین مطالبه مردم نیز برخورد با افرادی است که فضای جامعه را با ناامنی مواجه می کنند.

  سردار مهدی حاجیان در دیدار با دادستان جدید کرمانشاه، اظهار کرد: آنچه امروز عموم شهروندان از نهادهای حاکمیتی انتظار دارند، ایجاد فضایی امن در جامعه و مقابله جدی و قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است.

وی با بیان اینکه نبض کرمانشاه تند می زند و این استان درگیر برخی آسیب های اجتماعی است، گفت: وجود 400 هزار حاشیه نشین در شهر کرمانشاه یکی از موضوعاتی است که این آسیب ها را تشدید و باعث ایجاد مشکلات اجتماعی می شود.

حاجیان با تاکید بر اینکه پلیس همواره خود را مکلف به انجام وظایفش دانسته، خاطرنشان کرد: در عین حال انتظار می رود دیگر دستگاه های مسئول نیز از اقدامات امنیت آفرین پلیس حمایت کرده و تا حصول نتیجه کار را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مردم برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است

مطالبه مردم برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است