مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-01اقتصادي

147 سالمند مجهول الهویه در مراکز بهزیستی البرز


همچنین تعداد 147 سالمند مجهول الهویه در مراکز بهزیستی با دستور مقام قضایی مقیم هستند که به صورت رایگان و با هزینه بهزیستی نگهداری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز، امروز در همایش بزرگداشت روز جهانی سالمندان استان البرز که در مرکز کهریزک کرج برگزار شده بود با بیان اینکه 9 مهر روز جهانی سالمندان نام گذاری شده است، اظهار کرد: شعار امسال روز جهانی سالمندان کرامت بخشی به سالمندان با حمایت های اجتماعی و اقتصادی انتخاب گردیده است و در همین راستا پویش مردمی نیز در جهت فرهنگ سازی و تکریم سالمندان راه اندازی شده است.

این مقام مسؤول افزود: در ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی رهبر معظم انقلاب در بند هفتم بر فرهنگ سازی برای تکریم سالمندان و ایجاد شرایط لازم برای تأمین سلامت و نگهداری آنان درخانواده و پیش بینی سازوکار لازم برای بهره مندی از تجارب و توانمندی های سالمندان در عرصه های مناسب تأکید شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با تاکید بر اینکه کشور ما از جمله کشورهای دارای بالاترین شیب و شتاب افزایش جمعیت سالمندی در جهان است، افزود: افزایش سریع جمعیت سالمندان کشور، واقعیتی غیرقابل انکار است و تأثیر قابل توجهی بر افراد سالمند، خانواده آنها و جامعه دارد که در صورت عدم برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 سالمند مجهول الهویه در مراکز بهزیستی البرز

147 سالمند مجهول الهویه در مراکز بهزیستی البرز