مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-12بين الملل

سازمان ملل: مردم غزه با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه هستند


کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد، بمباران غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی از روز شنبه تاکنون 1000 خانه را با خاک یکسان کرده و بسیاری در این منطقه با کمبود شدید آب آشامیدنی، - کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد، بمباران غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی از روز شنبه تاکنون 1000 خانه را با خاک یکسان کرده و بسیاری در این منطقه با کمبود شدید آب آشامیدنی، سوخت و لوازم و تجهیزات پزشکی مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گزارش آمده است، 560 واحد مسکونی دیگر نیز به شدت تخریب شده و غیرقابل سکونت هستند و بیش از 12 هزار و 600 واحد مسکونی نیز در اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی آسیب دیده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل گزارش داد که تمامی 13 بیمارستان موجود در این منطقه به دلیل کمبود شدید سوخت و تجهیزات حیاتی پزشکی تنها تا حدودی فعال هستند.

در این گزارش آمده است، کاهش تامین آب آشامیدنی در نوار غزه به خاطر محاصره شدید رژیم صهیونیستی منجر به کمبود شدید آب آشامیدنی برای بیش از 650 هزار تن در این منطقه با جمعیتی برابر با 2.

3 میلیون تن شده است.

سیستم های فاضلاب تخریب شده و فاضلاب های کثیف را به خیابان ها می فرستد و سلامتی مردم را در این منطقه به خطر انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: مردم غزه با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه هستند

سازمان ملل: مردم غزه با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه هستند