مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-20بين الملل

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم مظلوم غزه


امدادگران گلستانی قبل از نماز جمعه گرگان، در محکومیت حمله بی رحمانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، امدادگران گلستانی، قبل از نماز جمعه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدامات ضد انسانی اسراییل در مصلی وحدت گرگان تجمع کردند.

در این تجمع، بسیاری از پزشکان و پرستاران داوطلب از جمعیت هلال احمر استان گلستان برای اعزام به غزه و کمک به مردم مظلوم فلسطین ثبت نام کردند.

قاسم غریب آبادی نیز در در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بی رحمانه به مردم فلسطین حمله کرده و عده زیادی از زنان و کودکان بیگناه و بی دفاع را مجروح و شهید می کند.

وی تصریح کرد: این رژیم غاصب و سفاک به قدری قسی القلب شده که به بیمارستان غزه حمله کرد و هزاران نفر از کادر درمانی، بیماران، زنان و کودکان بی دفاع را شهید کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به سکوت کشورهای اروپایی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از دولت های این کشورها سکوت کرده و به جای اینکه به حقایق جنایات رژیم غاصب پی برده و آن را محکوم کنند با سفرهای گاه و بیگاه خود، از این رژیم غاصب و جنایت کار حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم مظلوم غزه

تجمع امدادگران گلستانی برای حمایت از مردم مظلوم غزه