مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-04اجتماعي

آلودگی صوتی، آلودگی خاموش کلانشهرها


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه آلودگی صوتی یکی از آلودگی های خاموش است، تاکید کرد: برنامه ریزی مدیران جهت اجرای راهکارهای کنترلی و کاهشی آلودگی صوتی به عنوان یک اولویت محیط زیستی برای تمامی کلانشهرها ضرورت دارد.

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه آلودگی صوتی یکی از آلودگی های خاموش است، تاکید کرد: برنامه ریزی مدیران جهت اجرای راهکارهای کنترلی و کاهشی آلودگی صوتی به عنوان یک اولویت محیط زیستی برای تمامی کلانشهرها ضرورت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حلیاسادات حسینی در نشست مجازی کارگروه آلودگی هوا و صوت کلانشهرها گفت: آلودگی صوتی به گونه ایست که شما آن را تحمل و انطباق تدریجی پیدا می کنید اما به صورت یک بیماری، ناهنجاری اجتماعی و خشونت خود را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: کاهش آلودگی صوتی به منظور بالا بردن سطح کیفی زندگی و کاهش اثرات آن بر سلامت شهروندان، به عنوان یکی از معضلات محیط زیستی شهر تهران بر همگان به خصوص پیکره شهرداری آشکار است.

به همین منظور وضعیت آلودگی صدا در شهر تهران با استفاده از 36 ایستگاه فعال از سوی شرکت کنترل کیفیت هوا اندازه گیری و سنجش می شود.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به آثار مخرب آلودگی صوتی بر سلامت جسم و روان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی صوتی، آلودگی خاموش کلانشهرها

آلودگی صوتی، آلودگی خاموش کلانشهرها