مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-11پزشكي

لحاظ خط اعتباری جدید برای دارو و تجهیزات پزشکی/بانک ها کمک کنند


رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه خط اعتباری جدیدی برای تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی و شیر خشک تخصیص یافته است، گفت: بانک ها باید در این حوزه به ما کمک کنند.

- رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه خط اعتباری جدیدی برای تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی و شیر خشک تخصیص یافته است، گفت: بانک ها باید در این حوزه به ما کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حیدر محمدی - رییس سازمان غذا و دارو در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایرانمد 2023 با تقدیر از فعالان حوزه تجهیزات پزشکی اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی شرایطی را به وجود می آورد که بازدیدکنندگان از نزدیک دستاوردهای حوزه سلامت را ملاحظه کنند.

وی با تاکید بر اینکه افزایش عمق تولید از اهداف اصلی سازمان غذا و دارو است، گفت: این سازمان در کنار سایر دستگاه های مرتبط با تولید دارو و تجهیزات پزشکی مانند وزارت صمت، بانک مرکزی سازمان توسعه تجارت سازمان برنامه بودجه نقش آفرینی می کند و اثربخشی بیشتر در گرو همکاری تمامی بخش ها در این زمینه است.

معاون وزیر با اشاره به اینکه هشت هزار شرکت در حوزه تجهیزات پزشکی فعالیت می کنند، اظهار کرد: از این تعداد 2هزار و 130شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی و 230 شرکت دانش بنیان هستند که نقطه قوت و افتخار ما محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحاظ خط اعتباری جدید برای دارو و تجهیزات پزشکی/بانک ها کمک کنند

لحاظ خط اعتباری جدید برای دارو و تجهیزات پزشکی/بانک ها کمک کنند