مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 22:212023-10-09سياسي

دستیابی ایران به فناوری درگیری هوایی توسط موشک محمول بر پهپاد جت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیر سرتیپ علیرضا الهامی امشب در دومین کنگره 8 هزار شهید استان همدان با سلام و درود بر روح شهدا  مردم همدان را مردمی مجاهد از جنس شهید همدانی و شهیدان مظلوم سوباشی دانست و اظهار کرد: خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود به وطن و اسلام به کشور و مردم امنیت و آرامش و حیثیت و عزت دادند.

وی با بیان اینکه در مقابل صبر خانواده شهیدان سر تکریم فرود می آوریم و قدردان آنها هستیم گفت: دشمنان نمی خواهند یاد و نام شهدا در کشور زنده باشد چراکه یاد شهدا را نیروی محرک رشد و پیشرفت کشور می دانند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه منش شهدا باید جزو سیره زندگی ما باشد و باید نسل جوان را آگاه کنیم که چرا جنگ را دفاع مقدس می نامیم گفت: در فضای روحانی جبهه حرفی جز اخلاص و معنویت و اخلاق و یاد خدا نبود.

وی با بیان اینکه تبیین اهداف و انگیزه و حرکت شهدا برای نسل امروز در یادواره ها و کنگره ها باید جزو اهداف اصلی قرار گیرد گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اجر و ثواب هر یک از این اقدامات از اجر شهدا کمتر نیست.

الهامی با بیان اینکه آرمان های کشور و در راس آن انتظار ظهور امام زمان(عج) آرمان های مقدس ما هستند و هر آن چه این آرمان ها را تهدید کند باید دفاع جانانه و مقتدر صورت گیرد افزود: دستاوردهای دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی ایران به فناوری درگیری هوایی توسط موشک محمول بر پهپاد جت

دستیابی ایران به فناوری درگیری هوایی توسط موشک محمول بر پهپاد جت