مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:102023-09-25سياسي

سرلشکر باقری: هوشیاری ملت بزرگ ایران نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد


سرلشکر باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز بواسطه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح و اقدامات این نیروها، دشمنان جرات تهاجم به ایران اسلامی را ندارند و حتی فکر آن را کنار گذاشته اند.

- سرلشکر باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم عهد سربازی که صبح امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد گفت: امروز بواسطه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح و اقدامات این نیروها، دشمنان جرات تهاجم به ایران اسلامی را ندارند و حتی فکر آن را کنار گذاشته اند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور ما مثال زدنی است، تصریح کرد: در همین روزهای گذشته مگر دشمنان وعده نداده بودند که ایران را به به آشوب می کشند، و ماه ها برای آن تلاش کردند اما هوشیاری ملت بزرگ ما و استحکام ایران اسلامی و نیروهای مسلح موجب نقش بر آب شدن نقشه دشمنان شد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه خداوند را برای وضعیت امروز امنیت کشورمان شاکریم، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران بدنه یکپارچه ای را ایجاد کرده اند که پیغام آن آرامش برای مردم و البته مقدمه ای برای قیام حضرت ولی عص  (عج)خواد بود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما امروز گرد هم آمدیم تا نشان دهیم راه دفاع مقدس را ادامه می دهیم و عهد می بندیم تا توان نیروهای مسلح را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: هوشیاری ملت بزرگ ایران نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

سرلشکر باقری: هوشیاری ملت بزرگ ایران نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد