مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 18:402023-10-08اقتصادي

شهرک های تخصصی انرژی خورشیدی در خراسان جنوبی احداث می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از احداث شهرک های تخصصی انرژی خورشیدی در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از احداث شهرک های تخصصی انرژی خورشیدی در استان خبر داد.

علیرضا عباس زاده، امروز یکشنبه 16 مهر در جلسه بررسی تفاهم نامه احداث شهرک های تخصصی انرژی خورشیدی گفت: با همکاری سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره برداری از انرژی برق کشور و با سرمایه گذاری بخش خصوصی، شهرک های تخصصی انرژی خورشیدی در خراسان جنوبی احداث می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه در این جلسه مفاد تفاهم نامه مورد نظر برای انجام این کار بررسی شد، افزود: بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه ایجاد شهرک های تخصصی انرژی خورشیدی، مکان های مورد نظر برای این منظور شناسایی می شوند.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: بعد از اینکه مکان های شناسایی شده برای احداث شهرک های تخصصی انرژی در شورای برنامه ریزی استان مصوب و سرمایه گذار برای انجام این کار مشخص شود، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

عباس زاده با بیان اینکه زیرساخت های لازم توسط دستگاه های اجرایی مربوط ایجاد خواهد شد، افزود: امضای تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه ایجاد شهرک های تخصصی انرژی خورشیدی با دعوت از معاون وزیر و رییس سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های تخصصی انرژی خورشیدی در خراسان جنوبی احداث می شوند

شهرک های تخصصی انرژی خورشیدی در خراسان جنوبی احداث می شوند