مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-15ورزشي

جابه جایی بزرگ در سرزمین موج های آبی مشهد


سرزمین موج های آبی مشهد از دو پارک آبی مجزا در کنار هم برخوردار است که در حال حاضر به دلیل جابه جایی دو سالن آقایان و خانم ها، این امکان برای خانم ها فراهم می شود تا از پارک آبی آقایان استفاده کنند.

- همچنین آقایان می توانند از امکانات پارک آبی خانم ها استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سرزمین موج های آبی مشهد، تنوع سرسره ها و بازی ها در دو پارک مجزا آنقدر زیاد است که این جابه جایی با استقبال قابل توجه دوستداران این پارک آبی مواجه شده است.

اگر شما هم مشتاق هستید تا بازی های جدید را تجربه کنید، خرید آنلاین بلیط در کمترین زمان به شما امکان بهره مندی از تخفیف های ویژه را می دهد.

یک روز کامل را به تفریح و هیجان اختصاص دهید و با خرید آنلاین از سایت موج های آبی مشهد به آدرس سرزمین موج های آبی مشهد تفریح همزمان خانوادگی است؛ یعنی شما می توانید به همراه خانواده خود به این پارک بروید و از تفریح های مناسب خود لذت ببرید.

دو پارک آبی مجزا برای آقایان و بانوان و نیز منطقه مخصوص بازی کودکان، این امکان را فراهم کرده که تمامی اعضای خانواده از کودک تا نوجوان و بزرگسال از خدمات و بازی های این مجموعه آبی جذاب لذت ببرند.

واحد نمونه استاندارد کشوری و واحد نمونه بهداشتی رعایت اصول بهداشتی و دارا بودن استاندارد و ایمنی در سرزمین موج های آبی مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بزرگ در سرزمین موج های آبی مشهد

جابه جایی بزرگ در سرزمین موج های آبی مشهد