مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-11پزشكي

برگزاری بزرگ ترین رویداد علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: این دانشگاه میزبان بزرگ ترین رویداد عمر 35 ساله این دانشگاه با عنوان «پنجمین کنگره بین المللی و بیست وششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان پیش از ظهر امروز در آیین آغاز پنجمین کنگره بین المللی و بیست وششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: بسیاری از افراد و دستگاه ها، خارج از دانشگاه علوم پزشکی این استان کمک کردند تا این رویداد بزرگ در سمنان برگزار شود.

وی تصریح کرد: امروز مفتخریم که میزبان بزرگ ترین رویداد عمر 35 ساله این دانشگاه باشیم؛ در تمام این سال ها، چنین رویدادی با این وسعت و عمق در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار نشده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: برای نخستین بار بوده که کار آموزشی و تحقیقاتی بزرگی به این وسعت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام می شود و این نشان دهنده توانمندی های بالای دانشگاه است.

قدس تصریح کرد: از یک سال گذشته تاکنون، کاری جهادی در حوزه ترویج علم برای برگزاری این کنگره عظیم انجام شد و در سه روز زمان برگزاری آن نیز دستاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگ ترین رویداد علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان

برگزاری بزرگ ترین رویداد علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان