مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 16:052023-09-25سياسي

توضیحات ذوالنور درباره آتش زدن برجام در دولت قبل


اولاً مبنای کار بنده برای آتش زدن برجام این بود که زمانی که ترامپ در زمان تبلیغات ریاست جمهوری خود راجع به برجام صحبت می کرد گفت ما برجام را پاره می کنیم که در همان زمان مقام معظم رهبری فرمودند اگر آن ها برجام را پاره کنند، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری امروز (دوشنبه 3 مهر ماه) در جمع خبرنگاران درباره روند مذاکرات احیای برجام، اظهار داشت: بعد از گذشت چندین سال از انعقاد برجام کاملاً مشخص شد کسانی که نسبت به برجام حرف و نظر منفی داشتند، حق با آنان بود چرا که آن برجامی که بدون ضمانت تعقیب می شد، از همان زمان معلوم بود که خروجی خاصی نخواهد داشت چرا که هزینه ای برای طرف مقابل در آن تعریف نشده بود.

وی بیان کرد: بر این اساس شاهد بودیم که ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا با یک لگد کاخ برجام را خراب کرد و رفت.

آیا ما در آن مقطع می توانستیم کاری کنیم؟ از سوی دیگر ما همه تعهدات خود را اجرا کردیم و هیچ کسی نمی تواند بگوید که جمهوری اسلامی ایران نسبت به تعهداتش کوتاهی کرده است.

الان بعضی ها معتقدند که چرا افرادی، چون ذوالنوری که در گذشته با برجام موجود مخالف بودند و حتی ذوالنوری برجام را آتش زد، امروز می گویند خط مذاکرات برجامی را باید ادامه دهیم؟ نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولاً مبنای کار بنده برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات ذوالنور درباره آتش زدن برجام در دولت قبل

توضیحات ذوالنور درباره آتش زدن برجام در دولت قبل