مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 19:502023-09-28حوادث

سربازان تأمین امنیت و آسایش جامعه گرامی داشته شوند


فرمانده انتظامی استان سمنان بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره غیورمردانی که دل در گرو امنیت و آسایش جامعه دارند، تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان عصر امروز به منظور تکریم و دلجویی از خانواده مرحوم مهران جعفرپور ، از نیروهای پلیس استان سمنان که به تازگی بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، اظهار کرد: صبر، ایستادگی و استقامت خانواده همکار متوفی برابر سختی ها و مشکلات نزد خدا دارای اجر و ثواب عظیم است.

وی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره غیورمردانی که دل در گرو امنیت و آسایش جامعه داشتند، افزود: اگر نیروی انتظامی در انجام مأموریت های خود موفق است، حاصل حمایت و همراهی خانواده های مؤمن و متدین آنان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: خانواده های نیروهای انتظامی، آرامش و آسایش را با همدلی و همراهی خود برای این مجاهدان فی سبیل الله فراهم می کنند و این امری مهم و ستودنی است.

موقوفه ای دلجویی و تکریم خانواده های کارکنان متوفی را قدردانی از صبر و ایثار آنان دانست و بیان کرد: جایگاه خانواده متوفی از اهمیت ویژه برخوردار بوده و صیانت و حفظ منزلت و تکریم بازماندگان یک مسؤولیت انسانی و مورد تاکید سلسه مراتب فرماندهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان تأمین امنیت و آسایش جامعه گرامی داشته شوند

سربازان تأمین امنیت و آسایش جامعه گرامی داشته شوند