مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-14پزشكي

همراهی 100 هزار خیر با نظام سلامت کشور


مدیرکل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 2 هزار و 100 خیر در کل کشور به صورت مستقیم با ما کار کرده و شناسنامه دار هستند ولی اگر بخواهیم خیرینی که شناسنامه دار نیستند را به این آمار اضافه کنیم حدوداً یکصد هزار نفر در حوزه .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 2 هزار و 100 خیر در کل کشور به صورت مستقیم با ما کار کرده و شناسنامه دار هستند ولی اگر بخواهیم خیرینی که شناسنامه دار نیستند را به این آمار اضافه کنیم حدوداً یکصد هزار نفر در حوزه سلامت به ما یاری می رسانند.

محمدجواد حیدری پور، در اولین نشست شورای هماهنگی مشارکت های مردمی دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تامین سلامت جامعه علاوه بر اینکه بر عهده دولت است یک بخش مهم غیر دولتی و فرا وزارتی است و جزو موضوعاتی است که به همه مردم ارتباط پیدا می کند چرا که با عدم تامین سلامت جامعه، زندگی برای افراد آن جامعه دشوار می شود.

وی افزود: حوزه سلامت وجه اشتراک همه جناح ها است و تنها حوزه ای است که حتی مخالفین اعتقادی و سیاسی نیز در برخی از موارد در تامین سلامت مردم کمک می کنند و این نشانگر اهمیت سلامت در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی 100 هزار خیر با نظام سلامت کشور

همراهی 100 هزار خیر با نظام سلامت کشور