مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-15سياسي

مراسم اختتامیه «جایزه سردار شهید همدانی» برگزار می شود


رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: روز 25 مهرماه، اختتامیه سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت برگزار خواهد شد.

- رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: روز 25 مهرماه، اختتامیه سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار دکتر علی محمد نایینی مشاور فرمانده سپاه پاسداران و رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با تبریک حماسه بزرگ جبهه مقاومت در فلسطین و شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی، از برگزاری اختتامیه جایزه سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی خبر داد و توضیح داد: سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا و همچنین نویسندگان و ناشران فعال در عرصه جبهه مقاومت و مدافعان حرم سه شنبه، بیست و پنجم مهرماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که در این دوره آثار منتشر شده بازه زمانی 1400 تا 1401 مورد داوری قرار گرفته است، گفت: با اعلام فراخوان در داخل کشور و همچنین در سطح بین الملل، 518 اثر به دبیرخانه ارسال شد و این آثار در 8 گروه شامل داستان و رمان، مستند و پژوهش، زندگی نامه و خاطرات خودنوشت، شعر و کودک و نوجوان، خاطرات و دو گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه «جایزه سردار شهید همدانی» برگزار می شود

مراسم اختتامیه «جایزه سردار شهید همدانی» برگزار می شود