مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:562023-10-15سياسي

نیروهای اشغالگر با حمله زمینی، غزه را به قتلگاه خود تبدیل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با روحانیون در مدرسه امام حسین(ع)، اظهار کرد: امت اسلامی درقبال تحول بزرگ میدان نبرد بین رژیم صهیونسیتی و مقاومت اسلامی باید به وظایف خودش عمل کند؛ طوفان اقصی نقطه عطف تاریخی است و ما نباید در این نقطه عطف، بی تفاوت و تماشاچی باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ضربه اول طوفان الاقصی قواعد درگیری را از حالت انفعالی به حالت فعال دگرگون کرد و مقاومت را از موضع ضعف به موضع قوت رساند.

وی بر جهاد رسانه ای و جهاد حقوقی در حمایت از فلسطین تأکید کرد و گفت: ترویج مقاومت، جهاد امر به معروف است، مسلمانان باید به دولت ها فشار بیاورند که در کنار فلسطین بایستند؛ باید پای کار آمد و بخشی از امت که می تواند باید در مرز سرزمین های اشغالی بروند و راهپیمایی کنند.

کعبی با اشاره به اهمیت ابراز عصبانیت از رژیم صهیونسیتی، عنوان کرد: باید ظرفیت های خود را بدانیم و درحد توان کاری کنیم؛ امت اسلامی با اتحاد و انسجام خود باید نشان دهد که یک ساختمان مستحکم و بنیان مرصوص است.

وی حمله زمینی را به معنی تبدیل غزه به یک قتلگاه برای نیروهای اشغالگر دانست و بیان کرد: مقاومت فلسطین هزاران رزمنده آموزش دیده و شهادت طلب دارد و مردم فلسطین هم پشتیبان و حام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای اشغالگر با حمله زمینی، غزه را به قتلگاه خود تبدیل می کنند

نیروهای اشغالگر با حمله زمینی، غزه را به قتلگاه خود تبدیل می کنند