مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-25اجتماعي

سخنی با آن ها که باعث کشف حجاب می شوند


این روزها که حرف از حجاب و عفاف نقل محافل است و خیلی ها سعی دارند با تکنیک های متفاوت از قبیل مد، رنگ و لعاب های گول زننده، تبلیغات زرق وبرق دار و سخنوری ها و دلربا این مایه هویت و حرمت را تحقیر کنند، - گروه زندگی_هانیه ناصری: شروع سال تحصیلی و به اصطلاح وزیدن نسیم و بوی ماه مهر در کنار همه اشک ها و لبخندهای بچه مدرسه ای ها شور و هیجان ویژه ای دارد.

  چه بزرگترهایی که تقویم سال، به مهر و مهربانی که می رسد دلشان هوای روزهای تلخ و شیرین پشت نیمکت ها را می کند؛ همان روزهایی که آهنگ دل نشین هم شاگردی سلام در کوچه پس کوچه های کودکی می پیچید و آغاز تلاشی همراه با شادی ها و شیطنت های دوست داشتنی را نوید می داد.

  بازهم بوی ماه مهر در قرنی جدید و با حال وهوای خاص بروبچه های این عصر و زمان به مشام می رسد، آن هم با توقعاتی ویژه و شکل وشمایلی متفاوت از سال های بی ریای گذشته.

نبردی نرم که با پنبه سر می برد *دست در دست دشمن! راستش را بخواهید بهانه این درددل یک اتفاق ناخوشایند است که کنار همه شیرینی ها کام ها را به تلخی می نشاند.

همان ماجرای کهنه گرانی ها و تلاش برای حفظ ارزش ها در نبردی نابرابر.

اول مهر و نو نوار شدن محصلان برای حضور در مدرسه و آغاز سالی جدید زیباست اما هزینه های هنگفت و صدای شکستن کمر والدین زیر بار سنگین این فشارها  درد آور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با آن ها که باعث کشف حجاب می شوند

سخنی با آن ها که باعث کشف حجاب می شوند