مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-17سياسي

آمادگی برای لغو روادید گردشگران ایران و ازبکستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید عزت الله ضرغامی در این دیدار که روز سه شنبه 25 مهر 1402 و با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری، محمدعلی اسکندری سفیر ایران در ازبکستان برگزار شد، - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان که به ازبکستان سفر کرده است در دیدار با وزیر اکولوژی این کشور از اعلام آمادگی برای لغو روادید بین گردشگران ایرانی و ازبکستانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید عزت الله ضرغامی در این دیدار که روز سه شنبه 25 مهر 1402 و با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری، محمدعلی اسکندری سفیر ایران در ازبکستان برگزار شد، گفت: درباره موضوع لغو روادید بین دو کشور، اقدامات لازم انجام شده و ما در ایران پیگیر این هستیم که لغو روادید را بین دو کشور اجرایی کنیم.

وی با اشاره به تلاش های دولت ازبکستان برای توسعه گردشگری، یادآور شد: رییس جمهوری ازبکستان توجه خوبی به حوزه گردشگری از سال های گذشته دارد.

یکی از کار های خوب رییس جمهوری ازبکستان انتخاب شما به این مسئولیت بوده است که انگیزه و توانمندی زیادی دارید و می توانید اتفاقات خوبی را رقم بزنید.

ضرغامی گفت: وقتی بخارا را بازدید کردم احساس کردم ما و شما چقدر به هم نزدیک هستیم ما از آمدن گردشگر ازبکستانی به ایران حمایت می کنیم و همچنین اعتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای لغو روادید گردشگران ایران و ازبکستان

آمادگی برای لغو روادید گردشگران ایران و ازبکستان