مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 06:052023-10-17اقتصادي

10 میلیارد تومان پروژه ورزشی در کردستان افتتاح می شود


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: همزمان با هفته ورزش و تربیت بدنی 6 طرح ورزشی با 10 میلیارد تومان اعتبار در سطح استان به بهره برداری می رسد.

- آمنه غلام ویسی در گفت وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: بیش از 400 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی در استان کردستان برگزار می شود.

  سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان افزود: همزمان با این ایام 6 طرح ورزشی با 10 میلیارد تومان اعتبار در سطح  استان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه طرح  سالن 1200 نفری بانه از طرح های نیمه تمامی بود که امسال تکمیل شده است،گفت: این طرح شاخص همزمان با سفر دوم رییس جمهور به استان، بهره برداری می شود.

غلام ویسی در ادامه بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی از جمله برنامه های دیگر این هفته است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود یکی از برنامه های شاخص این اداره کل را جذب اسپانسر و حمایت مالی برای تیم های ورزشی عنوان کرد و گفت: با برگزاری جلساتی و با همکاری استاندار و دیگر مسئولین استان به اقدامات موثری دست یافتیم ضمن اینکه با قوت بیشتری ادامه خواهیم داد و به دنبال این هستیم تا با قردادهایی، این حمایت ها بصورت دراز مدت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیارد تومان پروژه ورزشی در کردستان افتتاح می شود

10 میلیارد تومان پروژه ورزشی در کردستان افتتاح می شود