مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-12بين الملل

واکنش جهاد اسلامی به اتهام پراکنی بلینکن علیه مقاومت فلسطین


جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا در تل آویو علیه مقاومت فلسطین تاکید کرد، اظهارات «آنتونی بلینکن» بر این موضوع صحه می گذارد که دولت آمریکا حامی تروریسم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

- جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا در تل آویو علیه مقاومت فلسطین تاکید کرد، اظهارات آنتونی بلینکن بر این موضوع صحه می گذارد که دولت آمریکا حامی تروریسم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: تشبیه مقاومت به گروهک داعش از سوی آمریکا به منزله چراغ سبزی به اسراییل برای قتل عام مردم ما در غزه است.

شبکه الجزیره به نقل از این جنبش تاکید کرد: ما از نیروهای بیدار خود در امت عربی و اسلامی می خواهیم که تسلیم تروریسم آمریکایی نشوند.

بنا بر این گزارش، وزیر خارجه آمریکا و بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک نشست خبری در تل آویو بار دیگر بدون دلیل قانع کننده، جنبش حماس را به قتل غیرنظامیان متهم کردند.

بلینکن در این نشست خبری مدعی شد آنچه جنبش حماس انجام داد وحشتناک است و اقدامات حماس علیه اسراییلی ما را به یاد جنایت های گروهک داعش می اندازد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جهاد اسلامی به اتهام پراکنی بلینکن علیه مقاومت فلسطین

واکنش جهاد اسلامی به اتهام پراکنی بلینکن علیه مقاومت فلسطین