مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-09فرهنگي

پیام مدیر سازمان جهانی مایم به جشنواره پانتومیم زنجان


مارکو استوجانوویچ، رییس مؤسسه جهانی مایم، در پیامی به دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان، این رویداد را فرصتی ارزشمند برای علاقه مندان و تماشاگران هنرهای نمایشی دانست تا از پانتومیم لذت ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مارکو استوجانوویچ (Marko Stojanovic)، رییس مؤسسه جهانی مایم، هنگام ورود به ایران برای شرکت در دومین دوره جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان، پیامی را منتشر کرد.

متن این به پیام به شرح زیر است: دوستان عزیز، اصول حرفه ای سازمان پانتومیم جهانی، احترام گذاشتن به همه تلاش هایی است که به منظور تمرین، تدریس، ارتقا، شکوفایی و غنی شدن هنر پانتومیم صورت می گیرد و به شکلی حرفه ای تر، احترام به افراد و مؤسساتی است که برای این تلاش و کوشش، سرمایه گذاری می کنند.

ما باور داریم پانتومیم، هنر اول است و همین طور بخشی مهم در بسیاری دیگر از هنرهای اجرایی به شمار می آید که ممکن است حتی برای افراد حرفه ای نیز گیج کننده و شگفت انگیز باشد.

ما ارتباط بدون گفتار را از نیاکان باستانی خود به ارث برده ایم و از آن جایی که انسان ها موجوداتی داستان سرا هستند، پس اولین داستان سرایان می بایستی پانتومیم کار بوده باشند.

از آن جایی که پانتومیم یک زبان همگانی و برای همه است، پس بی گمان زبان صلح نیز به شمار می آید و همین عبارت، شعار سازمان پانتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیر سازمان جهانی مایم به جشنواره پانتومیم زنجان

پیام مدیر سازمان جهانی مایم به جشنواره پانتومیم زنجان