مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-24اقتصادي

افزایش 56 هکتار پارک به فضای سبز شهری سنندج


شهردار سنندج از پیشرفت فیزیکی 55 و 85 درصدی دو پارک پیرچنار و روجیار در این شهر خبر داد و گفت: این دو پروژه در مساحت های 36 هکتاری و 20 هکتاری در سنندج در حال احداث هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی در جریان بازدید استاندار کردستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از 2 پروژه پارک 20 هکتاری روجیار و پارک 36 هکتاری پیرچنار اظهار کرد: پروژه احداث پارک روجیار در مساحت 20 هکتار شامل مسیر دوچرخه سواری بزرگسال و کودک، باغ ارغوان، محل ورزش های همگانی، محدوده مخصوص برای فضای ورزشی کم توان ها، سایت عکاسی، فضای سبز، آبشار به طول 500 متر، فضای بازی کودکان، کمپ خانواده، پارکینگ، نگهبانی، گل کاری و مبلمان شهری است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در سه فاز در مجموع 100 هکتار است و در فاز دوم به پارک کودک و در فاز سوم به گویزه کویر وصل می شود.

شهردار سنندج گفت: احداث فضاهای ورزشی متنوع، فضای فرهنگ و هنری، سن تئاتر و فضای بازی در این پروژه تاثیرات مثبتی در ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان خواهد داشت.

به گفته رشیدی، در احداث پارک روجیار توجه ویژه ای به جامعه معلولین و ایجاد فضای ورزشی برای این عزیزان شده است.

وی با بیان اینکه یکی از نکات بسیار قابل توجه در پارک روجیار احداث فضای آمفی تئاتر با ظرفیت بیش از 2 هزار و 500 نفر است، گفت: فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 56 هکتار پارک به فضای سبز شهری سنندج

افزایش 56 هکتار پارک به فضای سبز شهری سنندج