مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 11:452023-09-29ورزشي

پیشنهاد آمریکا و آذربایجان برای سنگین وزن کشتی ایران


فردین معصومی، پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال های نقره و برنز جهان، از پیشنهاد رسمی آمریکا و آذربایجان برای به خدمت گرفتن فرزندش خبر داد و گفت: - فردین معصومی، پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال های نقره و برنز جهان، از پیشنهاد رسمی آمریکا و آذربایجان برای به خدمت گرفتن فرزندش خبر داد و گفت: قرار است ظرف یکی - دو روز آینده دعوتنامه رسمی آذربایجان به دستمان برسد.

فردین معصومی در گفتگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: پس از جام جهانی آمریکا، مسئولان فدراسیون کشتی این کشور رسما خواهان به خدمت گرفتن امیررضا شدند اما این پیشنهاد را رد کردیم.

پس از این اتفاق نیز کشورهای مختلف دور و بر ایران نیز پیشنهادهایی را برای به خدمت گرفتن امیررضا مطرح کردند اما هر بار با آن مخالفت کردیم؛ چرا که دوست دارم فرزندم برای مردم و پرچم ایران مبارزه کند.

او افزود: طی چند روز اخیر جبرییل حسن اف، مربی تیم ملی کشتی آزاد آذربایجان، پیشنهاد وسوسه کننده ای را برای به خدمت گرفتن امیررضا مطرح و با جدیت این پیشنهاد را پیگیری کرد.

بر همین اساس نیز قرار است ظرف یکی - دو روز آینده دعوتنامه آذربایجانی ها به دست ما برسد تا پس از آن به فدراسیون کشتی بروم و با علیرضا دبیر جلسه ای را در این باره برگزار کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد آمریکا و آذربایجان برای سنگین وزن کشتی ایران

پیشنهاد آمریکا و آذربایجان برای سنگین وزن کشتی ایران