مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 17:202023-09-23بين الملل

درخواست فرمانده ارتش سودان از کشورهای همسایه برای توقف اعزام مزدور به این کشور


همزمان با ادامه درگیری ها در سودان، رییس شورای حاکمیت انتقالی و فرمانده ارتش این کشور از کشورهای همسایه خواست، از اعزام مزدور برای حمایت از نیروهای واکنش سریع سودان خودداری کنند.

- همزمان با ادامه درگیری ها در سودان، رییس شورای حاکمیت انتقالی و فرمانده ارتش این کشور از کشورهای همسایه خواست، از اعزام مزدور برای حمایت از نیروهای واکنش سریع سودان خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیت انتقالی و فرمانده ارتش سودان در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفت: هر جنگی یا از طریق مذاکره یا از طریق زور، به صلح ختم می شود.

ما در این دو مسیر پیش می رویم و مسیر مطلوب ما، مسیر مذاکرات است.

وی با اشاره به میانجی گری عربستان و آمریکا برای پایان دادن به نبرد میان ارتش و نیروهای واکنش سریع سودان گفت: ما به مذاکرات جده خوش بین هستیم، آن را ادامه خواهیم داد و امیدواریم به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم.

البرهان درباره سفرش به کشورهای مصر، سودان جنوبی، قطر، اریتره، ترکیه و اوگاندا طی یک ماه گذشته گفت: هدف از این سفرها جذب کمک های نظامی نبود؛ اما از دیگر دولت ها خواستیم ارسال کمک های نظامی به نیروهای واکنش سریع را متوقف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فرمانده ارتش سودان از کشورهای همسایه برای توقف اعزام مزدور به این کشور

درخواست فرمانده ارتش سودان از کشورهای همسایه برای توقف اعزام مزدور به این کشور