مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 07:352023-09-26بين الملل

مقامات لبنانی عامل تیراندازی اخیر به سفارت آمریکا را بازداشت کردند


اداره کل نیروهای امنیت داخلی لبنان از دستگیری عامل تیراندازی در نزدیکی ورودی سفارت آمریکا در منطقه عوکار در حومه بیروت پایتخت لبنان خبر داد.

- اداره کل نیروهای امنیت داخلی لبنان از دستگیری عامل تیراندازی در نزدیکی ورودی سفارت آمریکا در منطقه عوکار در حومه بیروت پایتخت لبنان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیروهای امنیتی لبنان از طریق شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کردند: یک عملیات ویژه توسط بخش اطلاعات منجر به دستگیری فرد موسوم به م.

خ (1997/لبنانی الاصل) در محله الکفاءات شد.

اداره امنیت لبنان افزود: مظنون، به تیراندازی به سفارت آمریکا در عوکار اعتراف کرد و سلاح مورد استفاده در این عملیات کشف و ضبط شد.

امنیت لبنان خاطرنشان کرد که تحقیقات زیر نظر قوه قضاییه ذیصلاح ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه الاخبار، فرد بازداشت شده که به عنوان راننده تحویل در شرکت توتیرز کار می کند، در جریان تحقیقات تایید کرد که قصد داشت به هیچ یک از نگهبانان سفارت آسیب نرساند، با وجود اینکه قادر بود این کار را انجام دهد.

وی افزود که پس از درگیری قبلی با یک افسر امنیتی که هنگام تحویل بسته به سفارت به او توهین کرد، تیراندازی کرد و نتوانست توهین این فرد را تحمل کند، بنابراین تصمیم گرفت انتقام بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات لبنانی عامل تیراندازی اخیر به سفارت آمریکا را بازداشت کردند

مقامات لبنانی عامل تیراندازی اخیر به سفارت آمریکا را بازداشت کردند