مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:312023-10-04اقتصادي

جذب بیش از 9 هزار داوطلب جمعیت هلال احمر در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج آقایی صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات 6 ماهه معاونت امور داوطلبان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون درحوزه جذب اعضا و داوطلب بالای 35 سال، 9 هزار 875 نفر اعضای داوطلب جدید جذب شده است.

  وی با اشاره به اینکه در نیمه اول سال جاری برای بیماران نیازمند مساعدت بلاعوض 703 میلیون تومانی در قالب ارائه خدمات حمایتی درمانی انجام شده است، گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون 5 کاروان سلامت به مناطق محروم  و کم برخوردار استان ارسال شده و برای 524 نفر تاکنون در حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل خدمت ارائه شده است.

  معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین اذعان کرد: در این ایام  طرح پویش هلال رحمت بمناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا شده است به طوری که در این ایام 1850 بسته معیشتی برای افراد نیازمند به ارزش ریالی یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.

    وی با بیان اینکه در  دهه کرامت نیز 650 بسته معیشتی نیز در سطح خانه های هلال استان به ویژه افراد نیازمند و بی بضاعت به ارزش دو میلیارد تومان توزیع شده است، یادآور شد: همچنین در این ایام  2800 بسته غذایی در سطح شعب استان در بین افراد نیازمند و کم برخوردار به مبلغ یک میلیاردو هشت صد میلیون تومان توزیع شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 9 هزار داوطلب جمعیت هلال احمر در اردبیل

جذب بیش از 9 هزار داوطلب جمعیت هلال احمر در اردبیل