مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-01سياسي

همایش دختران حافظ قرآن دانشگاه های کشور برگزار می شود


به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) نخستین همایش آموزشی فرهنگی دختران حافظ قرآن دانشگاه های کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

- به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) نخستین همایش آموزشی فرهنگی دختران حافظ قرآن دانشگاه های کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این همایش دوشنبه 10 مهر ماه از ساعت 8 تا 18 برای دانشجویان دختر که یک جزء یا بیشتر از مصحف شریف را حفظ کرده اند، برگزار خواهد شد.

بانوان دانشجوی حافظ (یک جزء و بیشتر) که علاقه مند به شرکت در این برنامه هستند، جهت ثبت نام و هماهنگی می توانند تا 10 مهر ماه مشخصات خود (نام و نام خانوادگی ـ شماره ملی ـ شماره همراه ـ رشته تحصیلی ـ دانشگاه ـ میزان محفوظات) را به شناسه MSRT_QURAN@ ارسال کنند یا با شماره 02182233286 تماس بگیرند.

این همایش با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی مالک اشتر، اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود که به 10 ایده برتر در حوزه حفظ قرآن جوایزی اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش دختران حافظ قرآن دانشگاه های کشور برگزار می شود

همایش دختران حافظ قرآن دانشگاه های کشور برگزار می شود