مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-03حوادث

ترافیک نیمه سنگین در محور منجیل ـ رودبار


رییس پلیس راه گیلان با اشاره به روان بودن ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی گیلان گفت: اکنون در محور منجیل ـ رودبار شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم ولی به جز این محور، - سرهنگ جاور صفاری رییس پلیس راه گیلان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه نیروهای پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی و ورودی گیلان حضوری فعال دارند، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته شاهد افزلیش مسافرین ورودی به گیلان بودیم و به این منظور مأمورین  پلیس راه با هدف کنترل جاده ها در محورهای ورودی و مواصلاتی استان حضور دارند.

وی با اشاره به روان بودن ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی گیلان گفت: اکنون در محور منجیل ـ رودبار شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم ولی به جز این محور، ترافیک و تردد در دیگر جاده های گیلان روان است.

رییس پلیس راه استان گیلان از ورود بیش از 60 هزار خودرو به این استان در 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: به دلیل تعطیلی وسط هفته و تقارن آن با تعطیلات آخر هفته، در 24 ساعت گذشته 69 هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان وارد گیلان شدند.

صفاری با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های گیلان، بیان کرد: تردد تریلر ها و کامیون ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز سه شنبه 11 مهر و از ساعت هشت شب تا 24 روز های پنج شنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین در محور منجیل ـ رودبار

ترافیک نیمه سنگین در محور منجیل ـ رودبار