مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-14پزشكي

گام بلند کرمان برای تبدیل شدن به قطب گردشگری سلامت


کرمان در حالی به عنوان یکی از 16 شهر گردشگری سلامت در کشور انتخاب شده است که تلاش ها برای رسیدن به قطب گردشگری روزبه روز بیشتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز شورای راهبری تحول اداری استان با حضور محمدمهدی فداکار و جمعی از مدیران استانی برگزار شد و در این نشست موضوعات مربوط به تبدیل کرمان به قطب گردشگری سلامت مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان ظرفیت های خفته را مولدسازی کند استاندار کرمان در سخنانی با اشاره به اینکه بار دانشگاه علوم پزشکی کرمان به علت مراجعه بیماران از سایر شهرستان ها و استان ها زیاد است، اظهار داشت: این در شرایطی ست که امکانات و شرایط دانشگاه با وجود ظرفیت های خوبی که دارد اما چندان خوب نیست.

محمدمهدی فداکار بر مولدسازی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد و بیان داشت: اختیاراتی به استان داده اند که بر اساس آن اگر دستگاه ها برای مولدسازی اقدام نکنند، از طریق استانداری می توان برای معرفی ظرفیت ها و قیمت گذاری و سایر موارد پیگیری کنیم.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی کرمان ظرفیت های خفته زیادی در بخش زمین و ساختمان دارد که با مولدسازی آنها می تواند حتی بیمارستان 700 تختخوابی بسازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند کرمان برای تبدیل شدن به قطب گردشگری سلامت

گام بلند کرمان برای تبدیل شدن به قطب گردشگری سلامت