مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-16اقتصادي

شرایط احداث بارگاه زرشک تسهیل شد


رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بیرجند گفت: با توجه به خرده مالک بودن کشاورزان استان پس از پیگیری های انجام شده شرایط احداث بارگاه های بهداشتی زرشک تسهیل شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بیرجند گفت: با توجه به خرده مالک بودن کشاورزان استان پس از پیگیری های انجام شده شرایط احداث بارگاه های بهداشتی زرشک تسهیل شد.

احسان بیکی، امروز دوشنبه 24 مهر به رسانه های گروهی گفت: یکی از شرایط احداث بارگاه زرشک درگذشته، برخوردار بودن از حداقل یک هکتار باغ زرشک بود که این موضوع مشکلاتی برای باغداران ایجاد می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: با توجه به خرده مالکی کشاورزان استان، پیگیری این موضوع مهم در دستور کار قرار گرفت و در سفر رییس امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی به استان موضوع مطرح و از باغات بازدید میدانی انجام شد.

رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر کشاورزان خرده مالک هم می توانند اقدام به احداث بارگاه کنند، افزود: با پیگیری کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی و طرح مسئله در شورای گفتگو دولت با بخش خصوصی، مشکل مرتفع و در حال حاضر کشاورزان دارای 5 هزار متر زمین هم می توانند اقدام به احداث بارگاه زرشک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط احداث بارگاه زرشک تسهیل شد

شرایط احداث بارگاه زرشک تسهیل شد