مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-14سياسي

ارائه خدمت 40 جهادگر دامپزشکی در مهریز و تفت


15 اکیپ عملیاتی متشکل از 40 نیروی جهادی دامپزشکی استان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی در بخش گاریزات شهرستان تفت و دهستان بهادران شهرستان مهریز جهت ارائه خدمات دامپزشکی اردوی جهادی برگزار کردند.

- ایسنا/یزد 15 اکیپ عملیاتی متشکل از 40 نیروی جهادی دامپزشکی استان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی در بخش گاریزات شهرستان تفت و دهستان بهادران شهرستان مهریز جهت ارائه خدمات دامپزشکی اردوی جهادی برگزار کردند.

علی فاتحی نیا مدیر کل دامپزشکی استان یزد با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی در شهرستان های مختلف استان، خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج سازندگی، فرمانداران و بخشداران و همچنین مردم روستاها و شهرستان ها در سه ماهه ابتدایی امسال تعداد شش اردوی جهادی دامپزشکی در استان اجرا شد که شهرستان های تفت و مهریز میزبان هفتمین و هشتیمن این اردوها به منتاسبت هفته دامپزشکی بودند.

این مسئول خدمات رایگان ارائه شده با محوریت واکسیناسیون تب برفکی در دام های سبک، هاری در سگ های صاحبدار و گله و همچنین سم پاشی رایگان بدن دام ها و ویزیت و برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی در دستور کار گروه های جهادی بودند.

فاتحی نیا گفت: در قالب این اردوها پیش بینی شد بالغ بر 14 هزار راس دام سبک نسبت به بیماری تب برفکی ایمن سازی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت 40 جهادگر دامپزشکی در مهریز و تفت

ارائه خدمت 40 جهادگر دامپزشکی در مهریز و تفت