مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-22سياسي

غریب آبادی: پرونده کیفری به جرایم سران صهیونیستی تشکیل می شود


معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت که پرونده کیفری رسیدگی به جرایم سران صهیونیستی تشکیل می شود.

- معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت که پرونده کیفری رسیدگی به جرایم سران صهیونیستی تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، نشست بررسی راه های حقوقی و قضایی مقابله با اقدامات جنایت کارانه رژیم صهیونیستی با حضور کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر، دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، رییس مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه و جمعی از وکلا، حقوقدانان و اساتید برجسته حقوقی، در محل ستاد حقوق بشر برگزار شد.

غریب آبادی در این نشست اعلام کرد: با هدف محاکمه سران جنایت کار رژیم اشغالگر صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت علیه بشریت، جنایت جنگی، نسل کشی و جنایت تجاوز و در راستای اجرای قانون مقابله با اقدام های خصمانه این رژیم علیه صلح و امنیت مصوب سال 1399 مجلس شورای اسلامی، پرونده کیفری با دستور دادستان کل کشور و در دادستانی عمومی و انقلاب تهران تشکیل خواهد شد.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت مقابله با بی کیفرمانی مقام های رژیم کودک کش و آپارتاید صهیونیستی در چارچوب اصل مسئولیت کیفری فردی، تصریح کرد که پرونده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: پرونده کیفری به جرایم سران صهیونیستی تشکیل می شود

غریب آبادی: پرونده کیفری به جرایم سران صهیونیستی تشکیل می شود