مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-12اجتماعي

مردم تربت حیدریه از منازل بیرون نیایند/ کاهش دید افقی به دلیل وزش باد شدید


رییس اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه ضمن هشدار برای پدیده گرد و غبار در شهرستان و محورهای مواصلاتی، از شهروندان خواست به جز موارد بسیار ضروری به هیچ وجه از منازل خود بیرون نیایند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه ضمن هشدار برای پدیده گرد و غبار در شهرستان و محورهای مواصلاتی، از شهروندان خواست به جز موارد بسیار ضروری به هیچ وجه از منازل خود بیرون نیایند.

داوود نورمحمدی در گفت و گو با ایسنا از کاهش شدید دید افقی در راه های مواصلاتی و داخل شهر تربت حیدریه خبر داد و افزود: وزش باد شدید و طوفان همراه با گرد و خاک در بخش هایی از این شهرستان سبب کاهش شدید دید افقی شده است.

حتی در برخی محورها دید افقی نیز به 10 متر رسیده است.

وی با اشاره به آلودگی هوا و وجود ریزگردها تأکید کرد: افراد میانسال و کودکان و همچنین بیماران قلبی ریوی تا جایی که امکان دارد از خانه خارج نشوند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه با اعلام اینکه جو حاکم بر شهرستان برای تمام سنین خطرناک است، گفت: وضعیت تربت حیدریه در حال حاضر به لحاظ گرد و غبار اصلاً خوب نیست.

وی همچنین به کودکان و سالمندان و بیماران قلبی و ریوی توصیه نمود، از تردد غیر ضروری خودداری کنند و اگر بنا به ضرورت در فضای باز هستند حتماً از ماسک استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تربت حیدریه از منازل بیرون نیایند/ کاهش دید افقی به دلیل وزش باد شدید

مردم تربت حیدریه از منازل بیرون نیایند/ کاهش دید افقی به دلیل وزش باد شدید