مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-10اجتماعي

58 مدرسه شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی پذیرش دانش آموزان روستایی را دارند


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 58 مدرسه شبانه روزی این استان آمادگی پذیرش دانش آموزان روستایی را دارند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 58 مدرسه شبانه روزی این استان آمادگی پذیرش دانش آموزان روستایی را دارند.

محمد جمالی آرند در نشست شورای اطلاع رسانی افزود: آموزش و پرورش استان برنامه های کیفیت بخشی در راستای پیشبرد مسایل آموزشی و تربیتی برای سال تحصیلی جاری را پیش بینی کرده است که به مرور در مدارس اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید را در بیش از سه هزار آموزشگاه و قریب هشت هزار کلاس درس در سطح استان با شعار مدرسه قوی _ایران قوی آغاز شده است، اظهارکرد: در راستای عدالت آموزشی توجه به مدارس عادی دولتی مورد تاکید است و به همین خاطر هم نظارت ها و هم تقویت این آموزشگاه ها از جهت سرانه وسایل کمک آموزشی وهم برگزاری کلاسهای فوق برنامه مورد توجه ویژه است.

معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم، توسعه متوازن رشته ای را یکی از اولویت های اساسی و تحولی آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

جمالی آرند با بیان اینکه رشته ریاضی در استان در آستانه تعطیلی بود، تصریح کرد: هم در توسعه رشته ریاضی و هم فنی و حرفه ای نسبت به سال گذشته رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 مدرسه شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی پذیرش دانش آموزان روستایی را دارند

58 مدرسه شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی پذیرش دانش آموزان روستایی را دارند